alt text alt ext
Undersökningar Belöningar Erbjudanden X2 Märken Explore
{{vm.user.firstName}} Konto
DINA UPPGIFTER Undersökningshistorik Belöningshistorik Hjälp Logga Ut
alt text
Undersökningar Explore Erbjudanden Belöningar Märken Undersökningsprofil
Konto DINA UPPGIFTER Undersökningshistorik Belöningshistorik Preferences Hjälp Logga Ut
alt text
{{authHeader.user.firstName}} {{authHeader.user.formattedBalanceAvailable}} poäng
Undersökningar {{authHeader.availableSurveys.length}} Belöningar MÄRKEN Utforska {{authHeader.authService.profileComplete}}% Undersökningsprofil Konto Användaruppgifter Survey History Belöningshistorik Preferences Hjälp Logga ut

Hjälp

Vanliga frågor och svar Kontakt
FRÅGOR OM ÅSIKTSTORGET

Hur blir jag medlem i ÅsiktsTorget?

Det är mycket enkelt. Fyll bara i dina uppgifter på vår registreringssida. Vi skickar en länk till ansökningsformuläret så att du kan bekräfta ditt medlemskap.

Kan jag bli medlem i ÅsiktsTorget om jag bor utanför Sverige?

Nej, den här onlinepanelen är tyvärr endast öppen för invånare i Sverige.

Kostar det något att bli medlem i ÅsiktsTorget?

Det kostar inget att bli medlem i panelen och du kan lämna den när som helst. Du måste dock ha en e-postadress för att kunna få inbjudningar till att delta i undersökningar och kunna ansluta till Internet för att genomföra våra onlineundersökningar.

Vad händer när jag har blivit medlem i ÅsiktsTorget?

Vi skickar ett e-postmeddelande som välkomnar dig till ÅsiktsTorget. Du kommer sedan att börja få e-postinbjudningar om att delta i undersökningar. E-postmeddelandena innehåller all information du behöver för att delta. När du har slutfört en undersökning har du möjlighet att tjäna poäng.

FRÅGOR OM UNDERSÖKNINGAR

Hur ofta blir jag ombedd att delta i undersökningar?

Vi skickar regelbundet ut inbjudningar om att delta i undersökningar, men kan aldrig svara på vem som får inbjudningar eller när dessa skickas. Det beror på att varje undersökning är anpassad till och baserad på den enskilda kundens forskningsmål. Din profil avgör hur ofta du får inbjudningar till att delta i undersökningar. Vi ber dig därför att hålla din profil så uppdaterad som möjligt. Observera att vissa brandväggar kan förhindra leveransen av inbjudningarna till deltagande i våra undersökningar.

Varför genomförs undersökningarna?

ÅsiktsTorget genomför undersökningar eftersom företag, myndigheter, offentliga organ och liknande organisationer är intresserade av åsikterna och attityderna hos de människor som använder deras produkter och tjänster. Ju mer de vet om vad deras kunder och medborgare tycker, desto lättare blir det att förbättra och anpassa de levererade produkterna och tjänsterna.

Hur lång tid tar det att genomföra en genomsnittlig undersökning?

Antalet frågor varierar mellan olika undersökningar. Vi försöker hålla undersökningarna så korta som möjligt, men vi måste samtidigt se till att resultaten blir meningsfulla. En undersökning bör normalt ta 10–15 minuter att genomföra.

Kan ni skicka undersökningarna till mig per post eller genomföra dem på telefon?

Det enda sättet att delta i dessa onlineundersökningar är tyvärr att genomföra dem via Internet.

FRÅGOR OM PAYPAL

Hur registrerar jag mig hos PayPal?

Registreringen hos PayPal är en snabb och enkel process! Gå bara till PayPals hemsida för att registrera dig redan i dag. Gå till PayPal.com.

Hur fungerar det?

Dina poäng omvandlas till kontanter och kan hämtas via PayPal. Mer information finns hos PayPal.

1. Om du inte redan har ett PayPal-konto går du till PayPal.com och klickar på Registrera dig. Tänk på att använda e-postadressen för ditt ÅsiktsTorget-medlemskap när du anger dina uppgifter.br>
2. Om du redan har ett PayPal-konto som är knutet till en annan e-postadress kan du lägga till e-postadressen för ditt ÅsiktsTorget-medlemskap till ditt befintliga konto.br>
*Observera att om du inte redan har ett PayPal-konto eller om ditt PayPal-konto är konfigurerat för att acceptera varje betalning manuellt måste du acceptera betalningen inom 30 dagar. Om du inte har accepterat betalningen inom 30 dagar blir den ogiltig och returneras till ÅsiktsTorget.

FRÅGOR OM SEKRETESS

Får jag e-post med reklam för andra produkter och tjänster om jag blir medlem i ÅsiktsTorget?

Nej. Vi säljer inte våra medlemmars personliga information och vi kommer aldrig att försöka sälja en produkt eller tjänst till dig.

Vem kan jag tala med om jag har några funderingar om min integritet?

Kontaktinformation finns i vår sekretesspolicy som du kan nå via den länk som finns längst ned på alla sidor på ÅsiktsTorgets webbplats.

Varför behöver ÅsiktsTorget min personliga information?

I allmänhet används personlig information i följande syften: (i) för att kommunicera med dig om ÅsiktsTorget-medlemskapet och deltagandet i våra undersökningar; (ii) för att skräddarsy undersökningsmöjligheter för dig; iii) för att uppfylla lagstadgade skyldigheter, inklusive, men utan begränsningar, uppfyllande av skattekraven, (iv) för att administrera och hantera våra belöningsprogram och uppfylla dina begäranden om belöningar; (v) för att underlätta ditt deltagande i och kommunicera med dig angående våra sweepstakelotterier och (vi) för att uppdatera våra register.

Varför fick jag ett e-postmeddelande med en länk för att bli medlem i ÅsiktsTorget när jag inte har anmält mig själv?

Det är möjligt att någon har skrivit fel och angett din e-postadress av misstag i samband med en anmälan om att bli medlem i ÅsiktsTorget. Det är även möjligt att någon har använt din e-postadress utan din tillåtelse. Om du inte vill bli medlem kan du bara ignorera e-postmeddelandet och den påminnelse som skickas. Din information kommer inte att läggas till i vår medlemslista och vi kommer inte att kontakta dig igen.

FRÅGOR OM MÄRKEN

Hur fungerar prestationer?

Ju fler aktiviteter du slutför i ÅsiktsTorget, desto högre nivåer når du.

Vi har fem nivåer: brons, silver, guld, platina samt toppnivån diamant.

Du måste nå ett antal viktiga milstolpar för att slutföra varje nivå.

Hur gör jag för att nå nästa nivå?

Din nivå är knuten till ditt medlemskap och baseras på dina aktiviteter, till exempel när du genomför undersökningar och tjänar belöningar.

Du kan nå en högre nivå genom att låsa upp alla prestationer som finns på din aktuella nivå under 365 dagar. Om du till exempel är bronsmedlem måste du slutföra alla tillgängliga bronsaktiviteter för att nå nästa nivå och bli silvermedlem.

Du kan också låsa upp prestationer för nivåer över din nuvarande nivå. Om du till exempel slutför 100 % av din undersökningsprofil får du ett platinastatusmärke – men du kan inte nå platinanivån förrän du har slutfört alla nödvändiga prestationer.

Vad är en bronsmedlem?

Bronsmedlemmar har nyss kommit i gång. Du behöver bara registrera dig och aktivera ditt konto för att uppnå bronsstatus.

Vad är en silvermedlem?

Silver är det första steget på medlemstrappan.

För att nå silverstatus på ÅsiktsTorget Silver måste medlemmarna:

  • Ha slutfört sin första aktivitet
  • Ha slutfört 25 % av sin undersökningsprofil
  • Ha slutfört en aktivitet under den senaste veckan


Vad är en guldmedlem?

Guldmedlemmar slutför regelbundet aktiviteter.

För att nå guldstatus måste medlemmarna:

  • Ha slutfört 50 % av sin undersökningsprofil
  • Ha slutfört en undersökning två veckor i följd
  • Ha slutfört 10 aktiviteter


Vad är en platinamedlem?

Platinamedlemmar är aktiva och återkommande medlemmar som nästan har slutfört sin profil.

För att nå platinastatus måste medlemmarna:

  • Ha slutfört 75 % av sin undersökningsprofil
  • Ha slutfört en undersökning tre veckor i följd
  • Ha slutfört 25 aktiviteter


Vad är en diamantmedlem?

Diamantmedlemmar har nått toppen. De har en komplett profil, har slutfört minst femtio aktiviteter och är regelbundet aktiva.

För att nå diamantstatus måste medlemmarna:

  • Ha slutfört 100 % av sin undersökningsprofil
  • Ha slutfört en undersökning fyra veckor i följd
  • Ha slutfört 50 aktiviteter


Hur gör jag för att hålla mig kvar på min nuvarande nivå?

Det är enkelt – fortsätt dela dina åsikter. Vi rekommenderar att du genomför aktiviteter minst en gång i veckan för att hålla dig kvar på din nuvarande nivå.

Om du inte förblir aktiv kommer du så småningom att förlora din prestation för regelbundna veckoaktiviteter och tappa en nivå.

Du måste även på liknande sätt se till att hålla din profil uppdaterad. Vissa delar av profilen, till exempel de som gäller teknik och fordon, upphöra att gälla efter en viss tid. Om din slutförandeprocent har sjunkit sedan din senaste inloggning kan du behöva slutföra alla de delar som har blivit ofullständiga.

Var kan jag se de belöningar jag har tjänat genom att slutföra prestationer?

De poäng du har tjänat på prestationer finns på sidan med din undersökningshistorik. De visas som communityprestationer.

Hur kan jag se mina prestationer?

Du kan se alla slutförda prestationer på fliken Prestationer.

Hjälp Villkor Integritetspolicy Affiliatepartners
© Dynata, LLC (tidigare känd som Survey Sampling International LLC). Med ensamrätt.

*iTunes® är ett registrerat varumärke som tillhör Apple Inc., med ensamrätt. Apple varken deltar i eller sponsrar den här marknadsföringen. De företag som anges ovan är varken kopplade eller knutna till Survey Sampling International, LLC eller detta meddelande. Vi gör inga utfästelser av något slag i eller till deras intellektuella egendom och äganderätt.