alt text alt ext
Undersökningar Belöningar Erbjudanden X2 Märken Explore
{{vm.user.firstName}} Konto
DINA UPPGIFTER Undersökningshistorik Belöningshistorik Hjälp Logga Ut
alt text
Undersökningar Explore Erbjudanden Belöningar Märken Undersökningsprofil
Konto DINA UPPGIFTER Undersökningshistorik Belöningshistorik Preferences Hjälp Logga Ut
alt text
{{authHeader.user.firstName}} {{authHeader.user.formattedBalanceAvailable}} poäng
Undersökningar {{authHeader.availableSurveys.length}} Belöningar MÄRKEN Utforska {{authHeader.authService.profileComplete}}% Undersökningsprofil Konto Användaruppgifter Survey History Belöningshistorik Preferences Hjälp Logga ut



Vanliga frågor och svar

  • Vad är erbjudanden och hur fungerar de?

    Erbjudanden är ett roligt och enkelt sätt att tjäna pengar utöver undersökningar. Det är så enkelt! Välj bland appar och spel från våra betrodda partners, genomför mål och bli belönad.

  • Måste jag genomföra målen i den ordning som anges?

    Nej! Genomför målen i valfri ordning och välj bara de mål du vill ha. Du tjänar pengar för varje mål du slutför.

  • Finns det särskilda krav?

    Ja, kraven varierar. Vissa erbjudanden är begränsade till nya användare, vissa platser eller specifika enheter. Kontrollera alltid detaljerna innan du börjar.

  • Är erbjudandena säkra?

    Ja, absolut. Vi samarbetar bara med pålitliga leverantörer. Kom ihåg att ladda ner direkt från sidan erbjudanden så att vi kan följa dina framsteg.

  • När kommer jag att bli belönad?

    Du får vanligtvis en belöning inom 7 arbetsdagar efter att du genomfört ett mål. Vissa partners kan ta lite längre tid på sig att bekräfta dina framsteg, men du kan vara säker på att du får din belöning när den har verifierats. De visas som ”Specialerbjudandebonus” i din kontohistorik..
    Om du fortfarande inte har blivit belönad efter den förväntade tidsramen:
    • Dubbelkolla att du har genomfört alla steg som krävs.
    • Tänk på att vissa erbjudanden, som köp och prenumerationer, kan ta 30 till 90 dagar.
    • Om du är säker på att du har gjort allt korrekt och fortfarande inte har fått din belöning, kontakta vår kundtjänst igen med bevis, t.ex. bekräftelsemejl och skärmdumpar.

  • Hur kan jag framgångsrikt genomföra erbjudanden?

    • Kontrollera att du uppfyller kraven för erbjudandet, t.ex. enhet, plats eller att du är en ny användare.
    • Ladda alltid ner erbjudandet direkt från vår sida "Erbjudanden", som du hittar här.
    • Aktivera spårningsbehörighet för appen när du uppmanas till detta och undvik att använda VPN, iCloud Private Relay, flygplansläge eller ”Spåra inte”-inställningar så att vi kan registrera dina framsteg.
    • Installera inte om eller ladda ner erbjudandet igen, eftersom detta återställer framstegen.
    • Genomför erbjudanden inom den tidsram som krävs.
    • Använd en stark och stabil internetanslutning.

  • Kan jag genomföra ett erbjudande mer än en gång?

    Vanligtvis är det bara förstagångsanvändare som blir belönade. Om du laddar ner eller startar om samma erbjudande återställs dina framsteg och tidigare ansträngningar räknas inte. Genomför alltid ett erbjudande vid första försöket och undvik att installera om eller starta om appar som du har använt tidigare.

  • Finns det några kostnader för att genomföra erbjudanden?

    Många erbjudanden är helt gratis. Vissa erbjudanden kan innehålla köp- eller prenumerationsmål, som vanligtvis är värda högre belöningar. Kom ihåg att du inte behöver genomföra alla mål. Du kan hoppa över betalda mål och hålla dig till de kostnadsfria.
    Obs: Det kan ta upp till 30 dagar innan belöningar från köp- eller prenumerationserbjudanden visas på ditt konto.

  • Måste jag lämna personuppgifter för erbjudanden?

    Vissa erbjudanden kan be om personuppgifter, särskilt om du köper något eller prenumererar på en tjänst. Läs alltid erbjudandets integritetspolicy för att förstå hur din information kommer att användas, och dela bara med dig av information som du känner dig bekväm med.



  • Utforska erbjudanden
Hjälp Villkor Integritetspolicy Affiliatepartners
© Dynata, LLC (tidigare känd som Survey Sampling International LLC). Med ensamrätt.

*iTunes® är ett registrerat varumärke som tillhör Apple Inc., med ensamrätt. Apple varken deltar i eller sponsrar den här marknadsföringen. De företag som anges ovan är varken kopplade eller knutna till Survey Sampling International, LLC eller detta meddelande. Vi gör inga utfästelser av något slag i eller till deras intellektuella egendom och äganderätt.